Vad hände?

Hmm..
det kan  man fråga sig.. Kan resten av livet rasa samman nu så allt är över nångång..
Är så trött på allt nu?
Är det meningen att livet ska vara såhär?
I så fall vill jag inte vara med längre..

När man äntligen började må bra å leva livet...
Hade börjat bli glad, fått det där pirret i magen..
Vet att det aldrig kommer bli  mer än ett pirr i magen,
men det är väl de man får leva på..

Kommer ingen vart i mitt liv just nu...
Jag som tyckte att jag hade blivit duktig..
Eller var det bara något jag inbilla mig?
Minsta lilla motgång så var man nere i skiten igen..

Hade iaf en helt underbar kväll med girlen i fredags,
fastän jag fick i mig lite för mycket å blev ledsen där en stund..
Men kvällen/natten slutade ju nästan som jag ville iaf ;)
Tur iaf att man kunde köra bil klockan 21 på kvällen dan efter iaf.. haha

På lördagen som sagt blev ju väldigt lugn..
när jag väl våga sätta mig i bilen utan hjärtklappningar så åkte jag å johanna
över till Mickis en sväng för att hämta mina grejer..
Å där möttes vi oxå av en trött flicka =)


Hoppas iaf att livet tar en vändning snart..
vill inte att det ska vara såhär längre..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe jag hade oxå kul med er! Fast jag tog iaf en återställare halv 4 dagen efter =P Va inte ens seg på söndagen haha... Men det måste vi göra om fredag kanske? Hehe.. Finns för dig! <3

2009-03-02 @ 23:55:55
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0