Jobb Jobb Jobb...

Jaha då satt man här innan man ska börja jobba igen..
vill inte att min ledighet ska vara slut... nu jobbar jag torsdag till måndagkväll.. fy va jobbigt..
samma oroskänsla som vanligt när man åker dit... tycker verkligen om mitt jobb.. men varför skulle allt förstöras?
nu vill jag inge annat än att byta jobb.. fan.. dom säger att ja ska hålla huvudet högt för det e inte jag som har betett mig illa.. men i alla situationen så e det inte så lätt.. försöker å försöker men vissa stunder bryter jag bara ihop..
respektlöst å känslokallt det e vad det är.. jag måste hitta mig ett nytt jobb för att kunna gå vidare känns det som..
bli ju påmind varje dag jag går till jobbet.. är livet till för att såra? det e det man undrar ibland..
för det verkar bara vara det man blir här i livet.. nehe undrar om man skulle göra sig i ordning försöka hitta nått å äta.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0