Funderar

Har inte varit inne här nått knappt för det känns inte som att jag har något roligt att skriva..
Men nu måste jag ta å skriva av mig lite..

Kan någon förstå att jag mår dåligt?
Tror inte det.. Tror inte riktigt någon vet hur hårt det här har tagit på mig..
Det måste hinnas något sammanhang att allt detta händer mig å alltid så bra tajmat..
Man hoppas ju verkligen att detta ska ta slut snart..
Folk kanske tror att jag mår toppen för att det ser så ut utåt..
Men inombords så skriker jag högt..
Vill inte visa att jag mår dåligt för någon..
Är så rädd att det ska hända igen.. så jag försöker visa mig stark..

Allting har bara rasat sen jag var sjuk.. Varför?
går hela tiden i banerna "undra hur allt hade varit om det inte hade hänt?"
Tror att allt hade varit annorlunda då..
Tror allt hade varit bra..
Men det e väl fantasi världen som trär in..

Satt häromdagen på jobbet när jag inte hade något att göra (hör å häpna) och skrev lite för hand..
Massa tankar å tid när allt hänt.. vet inte om jag vill skriva ner det här..
men det e helt sjukt hur allt faller in..
När man har allt på papper framför sig så kan man inte rå för att man får dom banerna i huvudet..

vill bara att allt ska försvinna å flyta bort i molnen men det går ju inte,
men jag vet faktiskt inte hut mycket mer jag ska orka..

Kommer få släppa mitt stora intresse som jag byggde upp me någon..
För jag kommer aldrig orka se det..

Så som det e på jobbet nu.. orkar bara inte se det...
Tittar bort varenda gång å sänker huvudet..
Har haft funderingarna på att sluta men kan inte vara utan pengar..
Men vad ska man egentligen göra när man mår piss varenda dag man e på jobbet..
Alla säger att det bara e att hålla huvudet högt å må dåligt när ingen ser..
men hur lätt e det?
inte alls.. inte för mig iaf..

Kommer aldrig kunna släppa in någon nära i mitt liv igen..
så enkelt e det bara kommer aldrig kunna lita på den..

Det är många som inte kommer att förstå vad jag pratar om men vissa kommer att göra de..
Är glad att vissa finns i mitt liv iaf å ni ska veta att det e uppskattat.. Ni kanske tar illa upp när jag skriver att
jag inte litar på nån men så e det faktiskt.. Men om ni fortfarande inte förstår..
Fråga mig då så kommer ni kanske att förstå..

Vill även att du ska komma hem..
längtar efter att få höra allt roligt du har haft för dig..
å du kanske kan få min sol inom mig att lysa sig..





Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag finns för dig gumman! <3

2009-02-10 @ 15:46:30
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0